Jedno krásné odpoledne

Jedno krásné odpoledne

O mně

Moje fotka
Consuelo, psal Antoine pohádku o malém princi a jeho růži. „Víš, že ty jsi ta růže,“ napsal také své ženě. „Možná jsem vždy nevěděl, jak o tebe dobře pečovat, ale vždy jsi byla pro mne krásná.Mám ráda ruční práce, háčkování,pletení, vyšívání,šití, staré fotografie, malování.Ale globálně jsem normální ženská, která miluje svoji rodinu a vše co k tomu náleží................

pondělí 19. prosince 2011

Vánoční koncert v hudební škole 2011

4 komentáře:

  1. Krásný večer Apolo,
    děkuji za tvoji návštěvu u mne. Prohlédla jsem si tvůj blog a musím napsat, že je u tebe na návštěvě hezky. Vidím tvoji malou holčičku jak hrála na vánočním koncertě a to u mne evokuje vzpomínku na mého již dvacetilétého syna, který také chodil na housličky a hrál a hrál. Potom přišla puberta - dvanáct let a housličky byly zapomenuty. Tak ti moc přeji, aby tvoje malá vydržela trošku déle.
    Hezký večer Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,jak tady píše Kaiva,také se mi u tebemoc líbilo ,krásné vyšívání věnečky a moc se mi líbí tvá malá slečna i mé holčičky se učily,už jsou dospělé ale hrajeme a zpíváme celé rodiny ..co se v mládí naučíš....Děkuji Ti také za přihlášení ..Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že se taky někdy takové fotografie dočkám, alespoň u jednoho z potomků. Takovou šikulku závidím! Drbu Apola za ouškem Čára .)

    OdpovědětVymazat